سه شنبه 12 تیر 1403 - 10:47 بعد از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 887
نویسنده پیام
pedram73 آفلاین


ارسال‌ها : 67
عضویت: 18 /6 /1391
محل زندگی: Anzali
سن: 17
تشکرها : 6
تشکر شده : 24
فال هر روز خود را فقط در این تاپیک دنبال کنید ◄ آپدیت روزانه ►

فال روز پنج شنبه 30 شهریور 1391 - 20 سپتامبر 2012

فروردین:اطرافیان شما زیاد دوست ندارند شما خیلی به خودتان توجه کنید. مادامی که شما سعی نمیکنید موقعیت کسانی که افراد مطرحی هستند و شایستگی هم دارند را بدزدید، مشکلی برای مورد تحسین واقع شدنتان وجود ندارد. لزومی ندارد نگران افکار دیگران باشید؛ هر کاری را که شروع کردید فقط سعی کنید روی آن تمرکز داشته باشید.

اردیبهشت: امروز خلاقیت داشتن چنان برای شما در اولویت قرار دارد که ممکن است فرصت کار کردن و یا تفریح کردن با افراد دیگر را از دست بدهید. شما مجبور نیستید همه چیز را در کنترل خود داشته باشید. در حقیقت اگر به افراد دیگر هم مسئولیتی را محول کنید، هم کمتر خسته میشوید و هم میتوانید به جای استفاده کردن از تمام انرژی خود بخشی از آن را ذخیره کنید.

خرداد: روابط دوستانه شما امروز کمی مشکل ساز شده و شما نمیتوانید به راحتی جای امن و قابل اطمینانی پیدا کنید. جالب اینجاست که انرژی صرف کردن برای دوری از مشکلات و موقعیتهای سخت فقط شور و هیجان آنها را بیشتر میکند. حتی اگر موضوع بحثهای بغرنج و ناراحت کننده تغییر کرد و صمیمت بیشتری بینتان حکمفرما شد، اگر شما با صداقت و مهربانی با دوستانتان رفتار میکنید و در عین حال نقطه ضعفهای خود را نیز نشان میدهید، باید خیلی حواس خود را جمع کنید.

تیر: شما احساس میکنید امروز یک نفر سر راه شما قرار گرفته و مزاحم کارتان شده است. اگر شما میخواهید به تنهایی کاری را انجام بدهید لازم است با یکی از دوستان نزدیکتان یا فردی که فکر میکنید مانع کارتان شده و یا حتی افرادی که ظاهراً کاری به کارتان ندارند مبارزه کنید. سعی نکنید انتخابهای خود را برای افراد دیگر توجه کنید؛ فقط به آنها بفهمانید که این انتخابها شخصی نیستند. شما باید حین انجام داند کارهایتان مهربان و خوش برخورد باشید، ولی لزومی ندارد به خاطر میل شخصی آنها کاری انجام دهید.

مرداد: امروز در مورد مسائل مالی تصمیم گرفتن برایتان کار راحتی نیست، چراکه برای پول خرج کردن محدودیت دارید. زیادی پول خرج کردن به نفعتان نیست، ولی اطرافینتان به اندازه شما حواسشان را جمع نمیکنند. اضافه کردن بر مادیات و زرق و برقهای زندگی یکی از چیزهایی است که باعث شادی انسان میشود، ولی اکنون عاقلانه ترین راه این است که به وسیله مطرح کردن خود البته به راههای غیر مادی از سخاوتتان دفع کنید.

شهریور: در شرایط احساسی اخیر یاد آوری خاطرات دوران بچگی میتواند بر پیچیدگی اوضاع بیفزاید. اتفاقاتی که رخ داده شما را آشفته کرده است و دیگر نمیتوانید به راحتی به حسهای خود اطمینان کنید. از طرف دیگر اگر شما بتوانید آروزها و نیازهای خود را کنترل کنید، قادر خواهید بود به دوران گذشته برگردید و در موقعیتی مناسب ترسها و خیالات خود را با کسی که دوستش دارید در میان بگذارید.

مهر: شما امروز سعی میکنید موضوعی را از دیگران مخفی کنید، اما ممکن است علی رغم تمام تلاشهای شما این موضوع فاش شود. به جای اینکه سعی کنید از خودتان یا افراد دیگر محافظت کنید، به اوضاع و شرایط نامساعدی که پیش آمده نگاه کرده و فکر کنید ببینید چرا مجبورید مواظب حرفهایی که میزنید باشید. وقتی که شما هیچ چیزی را از دیگران پنهان نکنید، مطمئناً شادتر خواهید بود.

آبان: امروز اگر کسی بخواهد از شما چیزی بگیرد شما کمی عصبانی خواهید شد! عصبانیت شما ممکن است از سوی دوستی که ظاهراً به شما علاقه قلبی ندارد نشأت بگیرد. اما قبل از اینکه حرکتی بکنید، به یاد بیاورید که هم اکنون پلوتو یعنی سیاره بخت شما در اطرف خورشید میگردد و با دور کردن واقعیت از عشق و نزدیک شدن به ترسها، شور و هیجان شما را تشدید میکند. با همه این احوال شما هنگام حرف زدن به حرفهایی که میزنید کاملاً تسلط دارید، بنابراین بیشتر به اتفاقاتی که رخ میدهد توجه کنید.

آذر: ظاهراً اطرافیانتان و حتی دوستان صمیمی و همکارانتان امروز دور و بر شما را خالی کرده و همین موضوع شما را ترغیب میکند که حتی بیشتر از قبل روی تواناییهایتان تمرکز کنید. شما دوست ندارید آدم پیش پا افتاده و معمولیای باشید، بنابراین میتوانید بیشتر از قبل فعالیت کرده و تلاش کنید که راه خود را بروید. حواستان باشد وقتی که مشکلی وجود ندارد، شما مشکل درست نکنید، برای اینکه اگر یک بار دیگران را نگران کنید دیگر نمیتوانید به این راحتی آنها را تسکین داده و آرامش رفته را بازگردانید.

دی: شما میدانید که چیزی در زندگیتان تغییر کرده است و شما مجبورید بر خلاف قانون و منطق برنامه ریزی کرده و نقشه بکشید. شما مجبورید از تواناییهای جسمانی خود استفاده کنید، اما نباید آن را صرف کارهای پوچ و بی فایده بکنید. داشتن انضباط فردی و شخصی اکنون برای شما لازم و واجب است و فعالیتهای منظم روزانه شما را برای آیندهای خوب آماده میکند.

بهمن: شما دوست دارید کاری را به روش خودتان انجام دهید، اما لازم است که یکی از همکاران هم به کمک شما بیاید. برای اینکه شما در بعضی از زمینهها مهارت ندارید و این شخص از این تواناییها برخوردار است و میتواند کمکتان کند. یا شاید شما میخواهید دست به یک ریسک مال شراکتی بزنید و به فردی نیاز دارید که با شما همراهی کند. هر کدام از این کارها را بخواهید بکنید باید حواستان را جمع کنید، چرا که فرد دیگر بیشتر از شما تلاش نخواهد کرد و یا بیشتر از شما سرمایه گذاری نخواهد کرد و ممکن است نتایج حاصل باعث رضایت شما نشود.

اسفند: شما احساس میکنید ناچارید کارهایی را انجام دهید که این کارها در واقع اصلاً وظیفه شما نیست. اما شما نمیتوانید بدون اینکه مشکلی درست شود اقدامیبکنید. حتی اگر فکر میکنید با شما غیر منصفانه رفتار میشود بهتر است فعلاً کاری نکنید. پس سعی کنید کارهایی را انجام دهید که مجبور نشوید در مقابل دیگران مقاومت کنید، شما بعدها برای حل کردن این مشکل وقت کافی خواهید داشت.


امضای کاربر : رفیق
سر راهت که میروی
من را هم جمع کن
بگذار پشت در !!
شکسته م ...!!
[/align]

پنجشنبه 30 شهریور 1391 - 12:05
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 2 کاربر از pedram73 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: malijoon & m2mlambert &
malijoon آفلاین



ارسال‌ها : 270
عضویت: 24 /5 /1391
محل زندگی: اصفهان
سن: 21
شناسه یاهو: m_sabur22
تشکرها : 105
تشکر شده : 54
پاسخ : 1 RE فال هر روز خود را فقط در این تاپیک دنبال کنید ◄ آپدیت روزانه ►

مرسی ولی هر روز آپدیتش کن


امضای کاربر : http://uploadkon.ir/?file=9mymv58gpkbznjceyyox.jpg
جمعه 31 شهریور 1391 - 21:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از malijoon به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: pedram73 /
red_line آفلاین



ارسال‌ها : 61
عضویت: 22 /6 /1391
محل زندگی: زیره آسمان خدا
سن: 21

تشکر شده : 34
پاسخ : 2 RE فال هر روز خود را فقط در این تاپیک دنبال کنید ◄ آپدیت روزانه ►

آبان: امروز اگر کسی بخواهد از شما چیزی بگیرد شما کمی عصبانی خواهید شد! عصبانیت شما ممکن است از سوی دوستی که ظاهراً به شما علاقه قلبی ندارد نشأت بگیرد. اما قبل از اینکه حرکتی بکنید، به یاد بیاورید که هم اکنون پلوتو یعنی سیاره بخت شما در اطرف خورشید میگردد و با دور کردن واقعیت از عشق و نزدیک شدن به ترسها، شور و هیجان شما را تشدید میکند. با همه این احوال شما هنگام حرف زدن به حرفهایی که میزنید کاملاً تسلط دارید، بنابراین بیشتر به اتفاقاتی که رخ میدهد توجه کنید.

m30


امضای کاربر :
دل به هركي دادي از سادگي دادي
زندگيتو پاي دلدادگي دادي
هرجا كه ديدي چراغي پر فروغ
تا بهش رسيدي فهميدي دروغ

جمعه 31 شهریور 1391 - 22:19
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از red_line به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: pedram73 /
pedram73 آفلاین



ارسال‌ها : 67
عضویت: 18 /6 /1391
محل زندگی: Anzali
سن: 17
تشکرها : 6
تشکر شده : 24
پاسخ : 3 RE فال هر روز خود را فقط در این تاپیک دنبال کنید ◄ آپدیت روزانه ►

1مهر91

متولدین فروردین

قرار گرفتن بر سر دوراهی كار خیلی مشكلی است، اما امروز شما بین عقل واحساس گیر كرده اید. شما نگران افرادی كه دوستشان دارید هستید، اما حتیاگر آنها گرفتار مشكل هم بشوند، باز نمی‌توانید از نیازهای خودتان چشمپوشی كنید. اگر شما پنهانی كارهایی كه برای خودتان مهم هستند را انجامدهید، اگرچه باعث می‌شود از قرار گرفتن در شرایط مشكل دور بمانید، اما دردرازمدت باعث ناراحتی اطرافیانتان می‌شود. صداقت داشتن كار راحتی نیست،اما هنوز هم می‌تواند بهترین سیاست باشد.

متولدین اردیبهشت

اگرچه دوشنبه روز تعطیلی همه مردم است، اما امروز هم شما مثل همیشهسرتان شلوغ است. شاید شما از برنامه هایتان عقب افتاده باشید و هیچ وقت همنتوانید طبق برنامه ای كه ریخته اید عمل كنید. با همه این احوال وقتی كاریرا تمام می‌كنید حس خوبی خواهید داشت، برای اینكه معمولاً كارتان را بهدرستی انجام می‌دهید. بنابراین اگر كارهای كوچكی را به طور كامل انجامدهید، خیلی بهتر از این است كه كارهای بزرگی را تقبل كرده و آنها را نیمهتمام رها كنید.

متولدین خرداد

شاید شما امروز در مورد ارزشهای خود دچار تردید شوید و برایتان سئوالایجاد شود، اما اطمینان زیادی كه به حس‌های خود دارید، امروز بیشتر وبیشتر می‌شود. شما امروز بین استراحت كردن، نگرش‌های خلاقانه و نگرش‌هایجدی‌تر برای انجام دادن كارهایتان دچار تضاد هستید. نهایتاً با وجودخورشید در برج میزان، تجدید نظر كردن در احساساتتان فكری عاقلانه به نظرمی‌رسد. هرچیزی كه باعث دوری كردن از خودنمایی شود در درازمدت باعثخوشبختی‌تان می‌شود.

متولدین تیر

شما امروز خیلی ناراحت هستید، چرا كه دوستان صمیمی ‌و خانواده‌تاناحساسات و علایق شما را درك نمی‌كنند. اما سرزنش كردن آنها به خاطر عدمتوجه‌شان كاری اشتباه است. خواه شما به خاطر ترس از واكنش دیگران بهاندازه كافی آنها را در جریان احساسات خود قرار ندهید و خواه بیش از حد درمورد احساسات خود صحبت كنید تا جایی كه این بی پرده گویی‌ها جنجال به پاكند، هیچ فرقی نمی‌كند، شما الان فقط باید نقش خود را در شرایط اخیر بهخوبی نشان داده و وظایف خود را انجام دهید.

متولدین مرداد

شما امروز با خورشید كاملاً هماهنگ بوده و در اوایل روز خورشیدتأثیرات عمیقی روی شما می‌گذارد. معمولاً شما وقتی می‌بینید روزهایتابستان تمام شده‌اند ناراحت می‌شوید، اما شما هم می‌توانید به اندازهدیگران شگفتگی‌های فصل جدید را احساس كنید. به خودتان اجازه ندهید افكارمنفی به سراغتان بیایند. درعوض به امكاناتی كه در كنار تلاش‌های بعدیتانبرایتان فراهم می‌شود فكر كنید.

متولدین شهریور

شما امروز بین اعتقادات خود و عقایدی كه بازخوردهای ناراحت كننده بهدنبال دارد در جدال هستید. شما دوست ندارید چیزهایی كه برایتان مهم هستندرا قبول كنید، زیرا اگر شما به عقاید خود وابسته باشید آنها بخشی از شمامی‌شوند. خوشبختانه توانایی تحلیل كردن و خونسردی شما می‌تواند بهتان كمككند در عین حال كه نقطه نظرات دیگران را هم قبول می‌كنید، راهی پیدا كنیدكه بتوانید به عقاید خود نیز پایبند بمانید.

متولدین مهر

مروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یك طرف شما می‌خواهید كارخاصی انجام دهید؛ شما كارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید وشور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگركمی ‌تلاش كنید محیط امن و آرامی ‌برای خود درست كنید، عجیب اینكه احساسخواهید كرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده‌اید. اما الان نبایدنگران این باشید كه چه راهی را انتخاب كنید؛ فقط ببینید كه طالع شما چیستو سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌كند.

متولدین آبان

شما اغلب می‌توانید به راحتی رازها را مخفی نگه دارید، اما امروز باوجود اینكه چهار سیاره در دوازدهمین خانه‌تان یعنی خانه مخفی كاری قراردارند، شما حتی بیشتر از قبل به این كار تمایل دارید. اما لازم نیست شماكاری بكنید. لذت بردن از تنهایی كاری عاقلانه است، چرا كه شما بهترین دوستخودتان هستید.

متولدین آذر

امروز سیاره بخت شما، یعنی ونوس، تحت گرما و حرارت اورانوس واقع شدهاست و شما مجذوب انسان‌ها، مكان‌ها و كارهای عجیب و غیر عادی شده‌اید.حالا شما دوست ندارید كاری شبیه كارهای قبلی تان انجام دهید، بنابراینمی‌خواهید با فردی ارتباط برقرار كنید كه با تمام افرادی كه قبلاً درزندگی‌تان بوده‌اند فرق داشته باشد و با این كار می‌خواهید شانس خود راامتحان كنید. به حرف‌هایی كه دیگران بهتان می‌زنند اصلاً گوش ندهید؛ فقطبه راه خود ادامه بدهید و هر كاری كه دلتان می‌خواهد انجام دهید!

متولدین دی

:گاهی اوقات شما زیاد دوست ندارید در جمع حاضر شوید، برای اینكه بهجای جلب توجه كردن بیشتر به نتیجه كارتان اهمیت می‌دهید. با وجود این حالاكمی ‌تغییر كرده‌اید. شما می‌خواهید كارهای زیادی انجام دهید -- و برایانجام دادن این كارها توانایی كافی نیز دارید -- اما شما به كیفیت كارتانزیاد اهمیت نمی‌دهید و می‌توانید در جلوی دیگران هم این كارها را انجامدهید. قبل از اینكه تصمیمی‌ بگیرید در موردش خوب فكر كنید، برای اینكه جلبتوجه كردن و مورد توجه دیگران قرار گرفتن كاملاً شما را راضی نخواهد كرد.

متولدین بهمن

شما امروز خیلی احساس ناامنی خواهید كرد، بخصوص اگر یكی از دوستاننزدیكتان و یا شریكتان با بهتر جلوه دادن چیزهایی كه خیلی هم خوب نیستندشما را خوب راهنمایی نكند. اگرچه شما هم اكنون می‌توانید به وضوح ببینیدكه یكی از اطرافیانتان تلاش می‌كند شما را بفریبد، اما امكان دارد دلیلاین عصبانیت اخیر شما بیشتر ترس‌های خودتان باشد نه رفتار آنها. پس قبل ازاینكه عجولانه تصمیم بگیرید، تمام حقایق را بررسی كنید.

متولدین اسفند

معمولاً شما نمی‌توانید بدون اینكه عقاید خود را از دست بدهید احساساتخود را ابراز كنید و این موضوع كمی‌عجیب است، اما با این وجود شما باز هممی‌توانید هر دو روی سكه را ببینید! وقتی كه شما مجبور نیستید تسلیم منطقو قانون شوید، شور و هیجانات عاطفی جذاب می‌شوند. به جای سازگاری و توافقكردن الان بهتر است كه بر رویاهای خود پافشاری كرده و با كسی كه بهشاطمینان دارید در موردشان صحبت كنید.


امضای کاربر : رفیق
سر راهت که میروی
من را هم جمع کن
بگذار پشت در !!
شکسته م ...!!
[/align]

شنبه 01 مهر 1391 - 17:50
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از pedram73 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: m2mlambert /
pedram73 آفلاین



ارسال‌ها : 67
عضویت: 18 /6 /1391
محل زندگی: Anzali
سن: 17
تشکرها : 6
تشکر شده : 24
پاسخ : 4 RE فال هر روز خود را فقط در این تاپیک دنبال کنید ◄ آپدیت روزانه ►

فال روز یکشنبه 2 مهر 1391 - 23 سپتامبر 2012

فال روزانه متولدین فروردین

امروز با مجموعه ای از تنش های عاطفی یا کاری روبرو خواهید بود.

پیش بینی روابط شما: ارزش های شخصی شما با ارزش های شخصی دیگر (شریک کاری، همکلاسی یا همسر) در تضاد خواهد بود. یکی از شما عملگرا و دیگری ایده آل گرا است. این تضاد اگر به درستی مدیریت شود در نهایت به نفع رابطه تان تمام خواهد شد.

پیش بینی شغل شما: بعضی افراد دراطراف شما متاسفانه صداقت کافی ندارند ولی روراستی و صداقت شما همیشه باعث پیروزیتان شده است پس همچنان این روال را ادامه بدهید شاهد نتایج بسیار خوب آن باشید.

فال روزانه متولدین اردبیهشت

امروز دوست دارید بعضی کارها را انجام دهید ولی بعضی اتفاقات کوچک ولی پیش بینی نشده تمرکزتان را بهم می ریزد.

پیش بینی روابط شما: رابطه شما با کسی به سردی گراییده است، اینکه در این رابطه چه باید کرد را کسی جز خود شما نمی داند. بعضی اوقات بعضی دوستی ها آنقدر ارزشمند نیستند که به خاطرشان از چیزهای دیگر بگذریم.

پیش بینی شغل شما: اگر در رسیدن به هدفی با مشکلات و موانعی غیرعادی یا بیش از اندازه روبرو هستید، شاید بهتر باشد از خیر آن بگذرید.

فال روزانه متولدین خرداد

موقعیت کاری یا تحصیلی خوبی در زندگیتان به وجود آمده ولی نتوانسته اید از آن به خوبی استفاده کنید. بعضی چیزها را آنقدر عقب انداخته اید که دیگر کار از کار گذشته است. هنوز برای جبران فرصت هست.

پیش بینی روابط شما: بعضی محدودیت ها از سر راه شما برداشته می شود بنابراین خواهید توانست با آزادی بیشتری طرف مقابل را بشناسید و با او وارد تعامل شوید.

پیش بینی شغل شما: دوباره از سر گرفتن کار و تلاش برای شما آسان نیست ولی به یاد داشته باشید تنها قسمت سخت کار، ابتدای آن است.

فال روزانه متولدین تیر

اگر در مقام ریاست قرار گرفته اید، از حق مسلم خود استفاده کنید و با بعضی بی نظمی ها و نافرمانی ها مبارزه کنید.

پیش بینی روابط شما: زندگی چه بخواهیم چه نخواهیم در حال تحول است و روابط انسانی هم به همین صورت تغییر می کند. طبیعی است اگر رابطه تان با کسی به خوبی گذشته نیست، یا دیگر مثل سابق از بودن با او لذت نمی برید.

پیش بینی شغل شما: ممکن است امروز دیگران به صحبت های شما گوش نکنند یا نخواهند گوش کنند. ایده هایتان را در فرصت دیگری مطرح کنید.

فال روزانه متولدین مرداد

آنچه به نظر ناخوشایند می آید در دراز مدت به سود شما خواهد بود. بنابراین از سختی ها گلایه نکنید و مراقب باشید بهانه ای به دست کسانی که پیشرفت شما را نمی خواهند ندهید.

پیش بینی روابط شما: قهقهه ها و خنده های بلند شما معروف هستند اما امروز در موقعیتی قرار می گیرید که واقعا دلیلی برای خنده از ته دل خواهید داشت. این خنده ها می توانند جبران لحظات سخت چند روز گذشته باشند.

پیش بینی شغل شما: کم کم اطرافیان شما نظراتتان را جدی تر می گیرند و تمایل بیشتری به به کار بستن آنها نشان می دهند.

فال روزانه متولدین شهریور

به جای اینکه ایده ها را در سر نگه دارید و فقط به آنها فکر کنید، راهی برای عملی کردنشان بیابید

پیش بینی روابط شما: اگرچه بسیاری از احساسات خود را در دل نگه می دارید ولی همچنان نزد اطرافیان شخصیتی محبوب هستید. اکثر دوستان و آشنایان شما دوست دارند رابطه خود را با شما حفظ کنند.

پیش بینی شغل شما: به جای ناامید شدن یا از این شاخه به آن شاخه پریدن آنچه را آغاز کرده اید به پایان برسانید .

فال روزانه متولدین مهر

اسیر روزمرگی نشوید و بزرگ تر فکر کنید. اگر بعضی محدودیت های دست و پاگیر از سر راهتان برداشته شوند پیشرفت خواهید کرد

پیش بینی روابط شما: کسی هست که شدیدا دلتنگ شما است و در عین حال از دستتان ناراحت است. ممکن است طی یک یا دو

هفته آینده شرایطی پیش بیاید که او را ملاقات کنید. بهتر است به سراغش بروید و از او دلجویی کنید.

پیش بینی شغل شما: ممکن است ایده ها خلاقانه کسی به نظر غیرعملی و بلندپروازانه بیایند، ولی کم کم به این نتیجه می رسید که این نظرات ارزش بررسی کردن را دارند.

فال روزانه متولدین آبان

بعضی ناملایمات و فشارها را تحمل کرده اید چون جزئی جدانشدنی از هدف مهم و بزرگ شما بوده اند. همچنان به این رویه ادامه بدهید چون موفقیت و کامیابی در انتظارتان است.

پیش بینی روابط شما: امروز ممکن است برای کسی که دوستش دارید نگران باشید ولی زندگی آنقدر کوتاه است که اصلا ارزش ناراحتی و نگرانی را ندارد. کمی عمیق تر به موضوع نگاه کنید. تنها از خدا کمک بخواهید.

پیش بینی شغل شما: ایده هایی که در چند روز اخیر مرتب در ذهنتان پرسه می زده اند به نتیجه رسیده و آماده ارائه شدن هستند. منتظر چه هستید؟

فال روزانه متولدین آذر

اخیرا در حال انجام کاری بوده اید که بر احساسات شما تاثیر گذاشته است. فراموش نکنید که رسیدن به ثبات عاطفی گذشته زمان می برد.

پیش بینی روابط شما: رابطه شما با کسی در حال بهبودی است. با این حال شما و او هنوز درگیر بعضی کدورت ها هستید. اگر واقعا می خواهید رابطه تان را با او حفظ کنید، باید بیشتر از اینها رعایت حالش را بکنید.

پیش بینی شغل شما: به جای تکیه بر همان روش های قدیمی، شیوه های جدید را بیازمایید. از زاویه ای جدید به مسائل نگاه کنید و به دنبال ایده های خلاقانه باشید.

فال روزانه متولدین دی

برای ورزش و فعالیت کمی تنبل هستید ولی هیچ گاه تاثیر مثبت ورزش را فراموش نکنید. علاوه بر فواید فیزیکی ورزش می تواند به رفع استرس شما نیز کمک کند.

پیش بینی روابط شما: کسی که دوستش دارید حساس و قدرنشناس است؟ شاید این طور باشد، ولی اگر به اعماق ذهن خود رجوع کنید خواهید دید که خود شما نیز نسبت به چیزی احساس عذاب وجدان می کنید. شاید گناه همه چیز به گردن او نباشد.

پیش بینی شغل شما: به جای اینکه همه مسئولیت ها را خودتان به عهده بگیرید به دیگران بفهمانید که به عنوان سایر اعضای گروه وظیفه ای دارند.

فال روزانه متولدین بهمن

ورزش و تمرین بهترین راه برای داشتن نشاط و رهایی از احساس رخوت وسستی است. خرج بزرگی در پیش دارید ولی خوشبختانه از عهده پرداخت آن بر خواهید آمد.

پیش بینی روابط شما: اگر زندگی عاطفی شما در حال تنزل است، از افراد مورداطمینان مشورت بخواهید. بودن با کسانی که شما را می خندانند در این برهه از زمان سودمند خواهد بود.

پیش بینی شغل شما: امروز حساس تر از همیشه خواهید بود و کوچکترین انتقادی شما را ناراحت یا آشفته خواهد کرد. بهتر است فشار کار خود را به طرزی منطقی تنظیم کنید . نیازی نیست خود را به دیگران اثبات کنید.

فال روزانه متولدین اسفند

نسبت به بعضی مسائل حساسیت بیش از اندازه نشان می دهید در حالی که این مسائل واقعاً بزرگ و بغرنج نیستند. این حساسیت شما اطرافیان و به خصوص اعضای خانواده را آزار می دهد.

پیش بینی روابط شما: کسانی هستند که شدیدا دلشان برایتان تنگ شده و برای دیدنتان لحظه شماری می کنند. متاسفانه در حال حاضر امکان دیدن آنها وجود ندارد اما دل آنها پیش شما است.

پیش بینی شغل شما: اگر شغل فعلی شما، شما را افسرده و پژمرده کرده است حتما به دنبال شغل دیگری باشید. زندگی کوتاه تر از آن است که با سختی و رنج سپری شود.


امضای کاربر : رفیق
سر راهت که میروی
من را هم جمع کن
بگذار پشت در !!
شکسته م ...!!
[/align]

یکشنبه 02 مهر 1391 - 14:40
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از pedram73 به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: m2mlambert /
ssaadi آفلاین



ارسال‌ها : 14
عضویت: 1 /6 /1391
شناسه یاهو: JIM_PART71
تشکرها : 2
تشکر شده : 1
پاسخ : 5 RE فال هر روز خود را فقط در این تاپیک دنبال کنید ◄ آپدیت روزانه ►

فال روزانه متولدین شهریور

به جای اینکه ایده ها را در سر نگه دارید و فقط به آنها فکر کنید، راهی برای عملی کردنشان بیابید

پیش بینی روابط شما: اگرچه بسیاری از احساسات خود را در دل نگه می دارید ولی همچنان نزد اطرافیان شخصیتی محبوب هستید. اکثر دوستان و آشنایان شما دوست دارند رابطه خود را با شما حفظ کنند.

پیش بینی شغل شما: به جای ناامید شدن یا از این شاخه به آن شاخه پریدن آنچه را آغاز کرده اید به پایان برسانید .


یکشنبه 02 مهر 1391 - 17:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از ssaadi به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: pedram73 /
m2mlambert آفلاین



ارسال‌ها : 31
عضویت: 4 /6 /1391
محل زندگی: Genoa
سن: 19
شناسه یاهو: PM me to want
تشکرها : 68
تشکر شده : 8
پاسخ : 6 RE فال هر روز خود را فقط در این تاپیک دنبال کنید ◄ آپدیت روزانه ►

آپدیت کنین..


امضای کاربر :
J'aime le monde autant que Je t'aime, pour moi

Μου αρέσει ο κόσμος όσο σ 'αγαπώ, για μένα

Ich liebe die Welt so viel wie ich dich liebe, für mich

Kocham świat tak jak ja cię kocham, dla mnie

Jag älskar världen så mycket som jag älskar dig, för mig

내가 당신을 사랑 하듯 날, 세상이 많이 좋아

Me encanta el mundo tanto como Te amo, para mí

Seni seviyorum gibi benim için, dünya kadar seviyorum
شنبه 08 مهر 1391 - 00:16
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :